مهدی یارمهدی یار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مامان لیلامامان لیلا، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بابا رحیمبابا رحیم، تا این لحظه: 42 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

هدیه خدا یه پسر آسمونی

انتخاب اسم

1393/3/1 3:44
نویسنده : مامان لیلا
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  گل پسرم

پسرم مامانی الان توی هشت ماهه و هر آن منتظره تا روی ماه و زیبای پسر دوست داشتنیشو ببینه.الان ساعت سه شب هستش و من طبق معمول نمیتونم بخوابم و اومدم یه سری به وبلاگ پسرم بزنم دلم میخواد امشب در مورد انتخاب اسمت برات بگم.

 

 

عزیزم قبل از اینکه متوجه بشیم نی نی ما پسره یا دختره زیاد حوصله ام نمی اومد در مورد اسمها جست و جوکنم.آخه جنسیتشو نمیدونستم ولی گاه گاهی که تو دلم بهش فکر میکردم همش تو این فکر بودم اگه پسر بود اسمش از اسامی امام زمون باشه تا هم آقا خودش مراقب و صاحبت باشه و هم یه جور قوت قلب برام بود.واسه همین به این نتیجه رسیدم که اسم امیر مهدی برات خیلی خوبه البته بشرطی که باباجونت هم قبول کنه آخه اونم عاشق اسم علی هستش و میگفت اسمشو علی میذاریم البته برا من فرقی نمیکرد چون هر دو اسم ائمه هستش و من خیالم از این بابت راحت بود بعد یه شب قبل اینکه جنسیت نی نی مشخص باشه تو خواب دیدم که مادر جون شهناز یه نی نی که تازه به دنیا اومده رو داد تو بغل من و بهم گفت که اسمشو عمو جونش(عمو وحید مهربون) محمد مهدی انتخاب کرده و شما هم اسمشو همین بذارین.بعد اینکه جنسیتت مشخص شد منو بابایی فقط به دو اسم امیرمهدی و محمدمهدی فکر میکردیم و اصلا دنبال اسم نبودیم چون واقعا از این اسمها خوشمون آمده بود و مخصوصا از محمدمهدی .من که عاشق اسم محمدمهدی هستم و دائما با این اسم تو شکمم باهات حرف میزدم تا اینکه توی هفت ماه،شب لیله الرغائب به بابایی گفتم باید امشب تکلیف اسم پسرمونو مشخص کنیم،چون باباجونت اصلا در مورد انتخاب اسم کمکم نمیکرد و هیچ گزینه ای رو پیشنهاد نمیداد منم دیگه کلافه شده بودم اون شب با همفکری هم و بعد کلی دعا و قرآن خوندن 4 تا اسم (محدمهدی،امیرمهدی،محمدکیان و علیمحمد)رو نوشتیم تا قرعه بکشیم بار اول محمدمهدی در اومد و یه بار محمد کیان و باز سه بار دیگه هم محمدمهدی .باز بابایی فرداش اذیت کرد و گفت قبول نیست و من خودم روز تولد پسرم ،خودم اسمشو میذارم و سوپرایزت میکنم و گفت از اسمهای دوتایی خوشم نمیاد و خیلی سخته.ایندفعه دنبال اسم تکی ائمه بودیم که باباجونت خوشش بیاد و گفتم که مهدی یار(مهدیار)بهترین گزینه هست و تک هم هستش و فعلا تا اینجا باباجونت قبول کرده و قراره که اسم گل پسرمو به سلامتی اگه خدا بخوادمهدیار بذاریم.مهدیار جونم مامانی خیلی دوستت داره و بی صبرانه منتظرته دیگه طاقتم تموم شده میخوام زود پسر نازمو ببینم.با این حال باز از خدا درخواست کردم که تا زمان تولدت در انتخاب بهترین اسم کمکمون کنه تا بهترین اسم رو که لایق شاهزاده پسرم که قراره اگه خدا بخواد از عمل کنندگان واقعی به دین خدا و کتابش قرآن کریم باشه انتخاب کنیم.به امید لحظه دیدار فرزند نازنینم.

درضمن مادرجون شهناز برای گل پسرم اسم مرصاد و عمه جونش هم اسمای علی اصغر و طاها وامیرعلی و امیرعباس رو پیشنهاد داده بودن،اونا هم اسمهای واقعا زیبا و خوبی هستن ولی خب با بابایی به توافق نرسیدیم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان لیلا
17 خرداد 93 4:40
سلام خانومی انشاا... که گلت صحیح وسالم بیاد بغلت ممنونم که بهم سرزدی عزیزم اگه لایق باشم دعاتون میکنم التماس دعا