مهدی یارمهدی یار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مامان لیلامامان لیلا، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بابا رحیمبابا رحیم، تا این لحظه: 42 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

هدیه خدا یه پسر آسمونی

عکسهای چهار ماهگی

1393/9/9 2:51
نویسنده : مامان لیلا
450 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم سلام

مهدی یار مهربونم چقد زود شما بزرگ شدی و وارد ماه پنجم زندگیت شدی.وقتی خوب فکر میکنم سال گذشته همین موقعها که چندی بیش نبود که از ورودت به زندگیمان باخبر بودیم چقد خوشحال بودم و هرآن منتظر تولد شما نازنین پسرم بودم،انگار که قرار بود آن نه ماه برایم نه سال شود و چقد انتظار شیرین است و حتی کوتاهترین فاصله را نیز بزرگ جلوه میدهد.آری پارسال من به این فکر میکردم که آیا تولد پسرم رو با سلامتی و دلخوشی میبینم و دیگر به چیز دیگر فکر نمیکردم اما حال به لطف خدا به دنیا آمده ای و به لطف خدا بزرگ و بزرگتر میشوی.پسرم تا به حال یعنی از زمانی که وجودت را در زندگیم درک کرده ام با هم دوتایی با خدایمان حرف زدیم و از او کمک خواستیم و تا زمانی که به من وابسته هستی و همه قدرتت در دست من و تا بزرگ نشدی،دوست دارم آنقدر با خدا حرف بزنیم و از او کمک بخواهیم تا بفهمی که همه چیز فقط دست اوست تنها چیزی که دست توست نیت توست و مطمئن باش که خدا فقط به نیتت کار دارد.

عکسها در ادامه مطالب

مهدی جان به چی نگاه میکنی؟؟؟

 

 

 

این باب اسفنجی رو عزیز جون از مشهد آوردن

پسرم آماده شده بریم خونه عزیز جون

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی عسل
17 دی 93 22:02
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.
گلنار
31 تیر 94 7:16
سلام خوبه توی وبلاگ نویسی خوبی دوست داشتی به وبلاگم سر بزن
آرش
2 مرداد 94 22:53
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم