مهدی یارمهدی یار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مامان لیلامامان لیلا، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بابا رحیمبابا رحیم، تا این لحظه: 42 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

هدیه خدا یه پسر آسمونی

تولد آقا مهدی یار

1394/4/12 15:33
نویسنده : مامان لیلا
1,653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مهربون و مامانی ،عزیزم تولدت مبارک

نازکم امروز یکساله شدی و ما دیشب برایت جشن مختصری گرفتیم به پاس یکسال حضور شما در زندگی مامان و بابا که سراسر عشق و امید و نعمت و سایه پررنگ مهربانی و لطف خدا بود.خدایا شکر بخاطر این همه سلامتی و شادابی.خدایا ممنون که به ما سلامتی عطا فرمودی تا بتونیم برای مهدی یار عزیزم جشن تولد بگیریم جشن تولدی که توام با سلامتی و شادابی مهدی یار عزیزم و مامان و باباش و خونواده اش بود. مهدی یارم هربار که یاد سال قبل میوفتم و اینکه همش ده روزه بودی که ما از هم بخاطر بیماری من جدا شدیم ،و اینکه من تنها در تخت بیمارستان بودم و شما در خانه به دور از من .وقتی یاد دلتنگیهای اون موقع برایت میوفتم خیلی دلم میگیره،پنج شبانه روزم بدون تو بود.خدا اون روزا رو برا هیچ مادر و فرزندی پیش نیاره خیلی روزای سختی بود. اما حالا خدا را شاکرم که اون روزای بد سپری شدن و خدا بهم سلامتی داده تا بتونم برای تک پسرم تولد بگیرم اونم تولدی که خدا رو شکر در حد خودش بنظر من عالی بود.

بقیه عکسها در ادامه مطلب....

مهدی یار جان از آنجا که تولد من هشت تیر و خاله زهرا کوچولو نه تیر و شما دوازده تیر هست تصمیم گرفتم که یه تولد سه نفره برا هر سه تامون تو یه روز بگیرم و پنجشنبه شب یازده تیر که مصادف بود با میلاد امام حسن (ع) را انتخاب کردم.مهمونامون دو تا بابابزرگها با خونواده و خونواده دایی جواد اینا آبجی سما و نوای گل بودند

مهمونامون به صرف افطاری دعوت بودند و سفره افطار شامل اسلایس کیک اولویه،توپک پنیر،دسر پان اسپانیا،دلمه،ژله،زولبیا و بامیه،سالاد (ماست و خیار و کاهو )و غذا هم که ازبیرون گرفتیم وکباب برگ بود

موقع صرف چایی برای مهمونای عزیزمون کلیپ تولد تا یکسالگی شما و کلیپ تولد خاله زهرارو که کلی براش زحمت کشیده بودم(خصوصا در انتخاب و برش عکسها و علی الخصوص انتخاب آهنگ تولد برای کلیپ)پخش کردیم.و مهمونا هم کلی خوششون اومد و دو سه بار از اول تماشا کردن فکر کنم یه سورپرایز عالی بود

بعد از اون هم که مراسم فوت کردن شمع و کیک بریدن و پذیرایی بود

این عکسا از سفره افطار که خب یادم رفت از سفره عکس تکی بندازم چون برا سفره خیلی زحمت کشیده بودم اونم ماشالا با شیطنت های شما و هم بمناسبت تولد شماست خواستم که عکسشو بذارم خلاصه ببخش اگه عکسا خوب و واضح نیست

و اینک کادوی مامان و بابا برای پسرم

کادوی خونواده آغاجون کریم

کادوی خونواده آغاجون ستار هم 150 هزار تومن پول نقد بود

کادوی آبجی سما و نوا که زن دایی زحمت کشیدن و برا گل پسرم یه ماشین عروس تزیین کردن

اینم شما و خاله زهرا

اینم یه عکس از تولد خاله زهرا که خاله طیبه اینا براش کیک تولد گرفته بودن

پسرم ایشالا که صد ساله بشی و دوست دارم همواره به وجودت افتخار کنم.

پسندها (2)

نظرات (1)

همراه رایانه
14 تیر 94 11:05
مرکزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل همراه رایانه شماره تماس : 9099070345 لطفا ادرس سایت ما را در پیوندهایتان قرار دهید تا دیگران نیز از این خدمات بهره مند شوند ادرس سایت :http://www.poshtyban.ir